Lager av matlådor

Hej mina vänner! Har varit hos pappa nu i början av veckan och har haft datorn hemma hos mamma, därav har det blivit lite låg bloggning och på grund av jobb. Efter promenaden hem från jobbet idag så skrev jag handlingslista och åkte och handlade samt en sväng förbi systemet. Sen har jag stått och lagat mat sen dess. Gjorde 2 maträtter bara för att få ett litet lager med matlådor, så jag inte kommer måste laga mat exakt varje dag. Idag blev det bacon inlindad kyckling fylld med philiadelphiaost som serveras med blomkålsmos samt LCHF-Crêps med lök,champinjon och skink fyllning. Fick frågan lite om man jag äter nu och där har ni två maträtter, vill ni ha något recept så hojta till! 
 
Charmen att måste märka matlådorna,annars finns
det risk att någon annan äter upp det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0