Sephora

Blev sjukt bevsiken på klädesbutikerna nere i Danmark. Var i skandinaviens största shoppingcenter och hittar inga kläder förutom på butikerna som vi har här hemma i Umeå. KUL?!? Som tur så sviker aldrig Sephora! Blev dock inte så mycket där inne, blev en dusch-gelè, en liten parfym att ha i handväskan, en glasfil, en nya concealer pensel, en ny puderborste och en ny kabuki-borste. Om vi säger såhär, skulle Lisa (min gamla sminklärare) se min gamla borstar av dom jag köpt nya så skulle hon inte vara glad. ;) Dom har lixom typ gått av, så går det när man inte tar hand om sina borstar. Dock ska jag slita vidare på mina gamla för eget bruk och låta mina nya vänta tills dom gamla är inte går att använda längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0