Om en vecka!

Har haft en riktigt bra och mysig helg nere i Göteborg med älsklingen, bilder från vistelsen kommer lite senare. Idag är jag ledig, har duschat och renbäddat sängen och sen vid två ska jag ner på stan för att träffa min sköna böna Malin innan hon pyser tillbaka till Götet. Sen vid fyra ska jag hjälpa pappa med att köra en av bilarna och sen ikväll hade jag tänkt pallra mig till gymmet, var alldeles för längesen sen sist! Låter som en riktigt bra dag om jag får säga det själv och en ännu bättre grej är dessa två underbara människor är tillbaka i Sverige igen om en vecka efter att ha varit i Nya Zeeland i ett helt år. Ni är så saknade! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

puss babe!! snart ses viii <3

2013-06-18 @ 01:27:22
URL: http://emjc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0