Period shoppare

Var så otroligt kul att träffa Malin idag, det kändes precis som det var igår. Det kändes dock konstigt att säga hejdå igen då hon åker tillbaka till Göteborg ikväll och är inte tillbaka förrän i slutet på augusti. Ska se om jag kan åka ner nån gång och hälsa på, skulle vara jätteroligt! Blev iaf lite shopping för mig på stan. Blev en topp, en tröja och en ny börs. Har även insett att jag är lite av en "period shoppare". Shoppar väldigt intensivt ett tag och sen shoppas jag inte alls på jättelänge, haha! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars har du köpt börsen?:) skitsnygg!

2013-06-22 @ 23:19:35
Postat av: Anonym

Vars har du köpt börsen?:) skitsnygg!

2013-06-22 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0