Pepp/motivationstips?

Elisabeth
Superfin bild! :)Tränar du lika mkt när din pojkvän hälsar på? :) Förstår om du inte gör det eftersom ni inte ses så ofta och så, tänkte det borde vara svårare att hålla motivationen uppe (jag tycker det trots att jag kan träffa min kille hela tiden, bor i samma stad osv) har du några bra pepp/motivationstips för att orka ta sig till gymmet? :)
 
Svar: Tack så hemskt mycket! Nej, tyvärr så blir det inte så eftersom vi som sagt ses så sällan. Dock har vi pratat om det i stort sätt varje gång att vi ska åka och träna tillsammans men eftersom vi oftast bara kan ses under 3 dagars perioder så blir det mer att vi vill hitta på något kul eller bara mysa ihop, lite mer kvalitetstid med andra ord. Förur, innan jag kom igång med träningen så tyckte jag bara att det var jobbigt och jag tyckte inte det var kul. Jag såg det mer som en plåga än ett nöje, men nu är det tvärtom. Jag tycker om och träna och jag vill träna, det är kul och framförallt skönt. Man måste bara komma över den jobbiga tröskeln. Så, jag vet tyvärr inte om jag har några direkta pepp/motivationstips förutom att hitta en träningsform som du tycker är kul och som du trivs med så det blir mer än ett nöje/hobby. Sen brukar jag även tänka dom dagarna då det kännt jobbigt och tungt, "vad ska jag göra istället då? Sitta vid datorn eller kolla tv?" Då kan jag lika gärna åka och träna och göra nytta och göra så mycket jag orkar, då har jag iaf försökt! Så det blir alltid att jag åker och tränar iaf, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0