Så mycket kärlek!

När jag kom fram till Linköping i fredags så möts jag av en nedsläckt lägenhet med tända ljus och fylld med massa rosenblad. Min älskling hade dukat fram på bordet och förberett middag för bara oss två och köpt 10 röda rosor som stod på köksbordet och i sovrummet, på sängen, hade han skrivit "I love you ♥" men stenar. Blev alldeles rörd! Ingen har någonsin gjort något såhär fint för mig någonsing. Jag är så otroligt lyckligt lottad, har sån underbart fin pojkvän! Jag älskar dig så mycket, Per! 
 
(Jag vet att många av er trodde att det väntades en förlovning men det har vi redan pratat om och det är inget som är aktuellt än förrän vi har bott ihop och ser att allt funkar!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0