Jag och datorer...

Hej mina vänner! Nu var det verkligen längesen sen sist. Just nu är jag en liten upptagen liten dam, har fullt upp med körkortet och teorin och hela köret så där försöker jag lägga ner så mycket tid som möjligt och få det bortgjort. Annars är det bara bra med mig, förskylning har släppt så jag ska börja komma igång med träningen nu igen. Var nere i Linköping hos pojkvännen över helgen och så har min dator kraschat. Det är väl det som har hänt i stora drag. Vet inte vad det är med jag och datorer, men vi går iaf inte ihop under en längre period. Vi får se om den går att laga, annars blir det nog att köpa en ny OCH skaffa anti-virus skydd! Hehe...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0