Liten snabb update

Hej mina vänner! Uppdateringen har varit riktigt jävla kass om jag får säga det själv men hade kärleken här i veckan så där har ni min ursäkt. Sen är jag ju också utan dator då min kraschat. Den är iväg skickad på lagning men har inte fått något besked än så vi får väl se om det blir att rädda den lilla krabaten eller bara att köpa en ny. Annars är det mycket med körkortet nu, det börjar närma sig slutet. Så håll tummarna för mig dom närmaste veckorna! Sen utöver detta så har det strulat till det med min tandställning och jag blir bara förbannad när jag tänker på det men den historien tar vi en annan gång. Ska dit på torsdag så vi får ju se hur det slutar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0