LYCKAN!!

Åh, jag är så glad nu och det bästa är att jag är eventuellt ännu glader i eftermiddag. Jag och mamma har spenderat den här morgonen på sjukhuset hos tandläkaren och överklagat deras beslut och små tjafsat och kämpat med att få vår vilja igenom och vet ni, vi lyckades! Efter snack med både protetiker och kirurg så var det klart att gå går att genomföra operationen och att den ska bli av, där var det inga problem. ALLTSÅ GLÄDJEN! Så nu inväntar jag bara operationstid och med lite tur under vingarna så kanske jag får göra det innan semester, annars blir det till hösten. Är bara så glad att det nu är klart att jag ska få min efterlängtade tand. Så är nog bara finfin i käften innan året är slut! WIIIIIE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0