Min helg i Linköping

Som vanligt hade jag det underbart nere hos pojkvännen i Linköping. Vädret var på topp och det var hur varmt som helst. Sommarvärme! Skulle behövt packa med mig shorts men det tänkte ju inte jag på eftersom i början på Maj så brukar vi inte behöva använda shorts här uppe i Umeå! ;) Vi hann med en hel del under helgens gång. På lördagen så blev det en shopping runda på Ikano (galleria) och Ikea där vi köpte en ny bäddmadrass till älsklingens säng (ÄNTLIGEN!). Sen blev den en långpromenad som slutade på över milen, sen stod vi för tacos och förfest med grabbarna grus och sen gick vi över till Jakob och Thess för fortsättning på kvällen. Har alltid så roligt med det här gänget! På söndagen så tog vi bilen till Degerfors och till Pers pappa och farmor och farfar över dagen. Där blev det blev danskt till middag, mycket gott! På söndagkvällen var det dags att bege sig tillbaka till Linköping då Per jobbade på måndagen som jag spenderade på stan tillsammans det Thessan. På kvällen blev det hemmamys med hämtmat och massa gotta och så kom älsklingen hem med 10 röda rosor efter jobbet! ♥ Sen på tisdagen så blev det brunch med min bror som hade vägarna förbi Linköping, därefter blev det minigolfspremiär och glass i solen innan vi började våran bilresa till Stockholm för min hemfärd. Och redan nu på måndag så ses vi igen, när mitt hjärta kommer hit! ♥
 
Russian Roulette hos oss innan vi begav oss till Jakob och Thess
Solnedgången på vägen hem från Degerfors
Promenad till Stan för lite shopping
Hemmamys med hämtmat och gotta och rosor från hjärtat
        
Glass i solen efter minigolfspremiären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0