Varför jag avbröt Cambridge

E
Varför blev du tvungen att avbryta den?
 
Anonym
Varför avbröt du Cambridge?
 
Svar: Efter fyra dagar på kuren så mådde jag illa konstant och hade ont i magen hela dagen och efter att jag hört några historer från vänner om deras bekanta att dem fått bestådda problem med magen av Cambridge så har jag alltid haft i bakhuvudet att så fort jag får några sympton som inte är bra så lägger jag av och det var det jag gjorde. Kände att min kropp inte var redo för en till omgång så pass snabbt så jag bestämde att lägga av och äta som vanligt igen. Vill inte riskera att få problem bara för att gå ner några kilon till, har trots allt redan gått ner 20kg. Alla sympton försvann direkt efter att jag åt middag och idag mår jag bara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0