Nytt till sovrummet

Idag åkte även jag och mamma på en liten shoppingrunda. Blev storhandling på Ica Maxi och så blev en runda förbi både Expo och Rusta då jag förstörde en av mina julstjärnor igår när jag plockade fram dem. Klantigt, jo man tackar! Och hem kom jag med detta, lite nytt och fräscht till sovrummet! Bordet och mattan är från Rusta (försökt dölja alla sladdarna bakom mattan lite snyggt!). Hade väldans problem med att välja höjd på bordet, stod och vela mellan 36cm eller 47cm men det slutade tillslut med den lägre. Tror det blev bäst så! Blomman, vasen och stenarna är från Expo. Blev riktigt bra, ljust och fint, är super nöjd! 
 
Gör sig inte riktigt till rättvisa på bild, snyggare i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vad fin! :)

2013-11-28 @ 15:34:01
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Jojo

Fin!

2013-11-28 @ 15:59:11
URL: http://www.jojosmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0