Operationen

Imorse klockan åtta så befann jag mig på sjukhuset, redo för operation. Som jag har längtat och fruktat efter denna operation men den gick bara bra. Jag fick lugnade och en massa bedövning så jag kände absolut ingenting under själva operationen vilket var otroligt skönt. Bedövningen gjorde mig dock alldeles sne runt munnen, och när den släppte senare mitt på dagen så kom värken. Men knaprar värktabletter och den tar bort det mesta av smärtan, gör bara ont när jag ler. Ska dit igen nästa vecka och ta stygnen om jag fattade det rätt, och sen ska jag dit i december igen för återbesök. 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Så skönt för dig att det är klart vännen! :)

2013-10-02 @ 14:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0