Saker som gör en mer motiverad!

Idag fick jag en såndär rolig chock när jag skulle välja kläder imorse. Lyckades dra fram en gammal och oanvänd tröja som jag köpte för två år sedan på mellandagsrean på Monki, notera att prislappen satt kvar! Den satt nämligen som ett korvskinn när jag köpte den och tänkte att en dag ska jag komma i den. Jag vet faktiskt inte varför jag har sparat den efter alla garderobsrensningar då den alltid har suttit tight, men idag kände jag för att prova den och vet ni, den sitter hur bra som helst. Inte tight någonstans! Detta gör mig så himla glad och ännu mer motiverad! Bara att fortsätta kämpa! 
 
Enkel svart trekvartströja med öppen rygg från Monki

Kommentarer
Postat av: Lisa Radojewska

ÅH vad fin tröja! letat länge efter en sån! så snyggt!

2013-11-01 @ 16:03:46
URL: http://raawhr.blogg.se/
Postat av: Mathias&Rebecca

Väldigt fin får jag säga! Kul att du passade i den nu!! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

2013-11-01 @ 16:06:03
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0