Dragkedjor och nitar

När jag var nere på stan i onsdags så fick jag av ren slump syn på den här väskan inne på Scorett och föll pladask. Jag är ingen väsk-tjej och brukar ha väldigt svårt att hitta mig nya väskor men när jag såg denna så var jag bara tvungen att slå till även fast jag inte varit på jakt efter någon ny. Den har perfekt "lite större" storlek som är utmärkt nu när dom kallare tiderna kommer så man rymmer mycket och då är min gamla lite för liten. Föll mest för don tuffa detaljerna, dragkedjorna och nitarna. Sen att axelbandet är avtagbart och att den har bra med fickor/fack var bara ett plus. 
 
Tyvärr gör den sig inte till rättvisa på bild riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0