Hotellkänsla hemma!

Tror jag inte finner ord hur trött och seg jag är. Jag har sovit totalt 10 timmar på 2 dygn, och så jobbar jag natt inatt, tur man är ung säger jag bara! Jag kom precis ut ur duschen och duschat bort allt kaffe och parise-os från dagens arbete på Björklöven. Sitter nu i min nya fina och otroligt sköna morgonrock som jag köpte här om dagen. Har velat ha den sen i somras då min bror fick den i födelsedagspresent och tillslut så köpte jag en själv. Får en sådan hotellkänsla med en stor vit morgonrock, och sen att den är den skönaste jag haft på mig är ju bara underbart. Blir många långa frukostar i denna kan jag tala om. Ni hittar den på Hemtex för 500 rikstaler. Nu ska jag försöka ta mig en power nap innan jag ska iväg på nästa jobb! 
 
499:- från Hemtex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0