Kanon helg!

Hej mina vänner (min standard första mening)! Jag är rätt nyvaken, vaknade klockan två efter att ha jobbat natt. Det är mycket vändning på dyngnet för mig just, ena dagen jobbar jag natt och den andra dag. Men som sagt så åkte jag och mamma ner till Västerås till min bror Marcus i fredags och såg hans match mot Djurgården. Det var en riktigt bra match, Marcus spelade så otroligt bra! Dock blev matchen försenad då vi var tvungen att utrymma arenan pga rökbom och fick stå ute i 45min. Då var man lite less, haha! Tyvärr blev det en väldigt kort vistelse för mig i Västerås då jag åkte till Stockholm på lördagen för att träffa min pingla Emma som flyttat dit. Där blev det lite shopping och utgång och satan i gatan vad roligt vi hade men även den vistelsen blev kort. Nästa gång jag kommer så blir det att stanna längre än en dag på vardera ställe! 
 
Marcus på affisch bild i arenan (lampan bländade ansiktet!)
Djurgården hade pimpat Marcus Västerås-bil med ett klistermärke!
Mamma och Marcus på frukosten på hotellet
I väntan på tåget till Stockholm
Min och Emmas efterrätt, grädde med kladdkaka, haha!
Min fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0