My day

Har varit en riktigt skön och lugn dag för mig idag, det behövdes. Bara vara för sig själv och knappt göra någonting. Tog ta i rummet och städade till det lite och dammtorkade, så nu är det perfekt. Ska försöka ta tag och rensa byrån i helgen för där är saker och ting huller och buller. Sen efter middagen så följde jag med mamma och handlade och sedan åkte jag förbi mina bröder som numera bor i samma hyreshus då Jonathan flyttade förra veckan. Så bokade flygbiljetter till Stockholm hemma hos Chrille och sen ner till Jonte för att spana in hans lägenhet, riktigt fin. Sen fick jag även med mig hans Tassimo maskin som han längre inte ville ha kvar längre, tack och bock säger jag. Avslutade kvällen med en Chai latte framför idol, inte fy skam.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0