Natt-träning

Igår kväll efter jobbet på ishallen och efter att jag kikat på paradiset hotel så åkte jag till gymmet för ett träningspass. Var rätt lugnt där omkring halv tolv på kvällen då jag kom dit måste jag säga. Det var tre stycken där när jag kom men efter att jag var klar med uppvärmingen så var dom borta så då hade jag hela gymmet för mig själv. Var rätt skönt att få vara själv när man är ny på gymmet och har inte så stor koll på alla grejer. Igår blev det ett pass där magen och ryggen fick kämpa och ikväll ska benen och rumpan få en rejäl omgång! Så kul och framförallt skönt att komma igång igen!
 

Kommentarer
Postat av: My

Trevligt med träning!

2014-02-04 @ 15:10:57
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0