Träningsdakbok

När jag var nere på stan förra veckan så köpte jag mig en träningsdagbok, så nuu ska varje träningspass dokumenteras hädanefter. Kommer nu även kunna följa min träningskurva och min utveckling och kunna puscha mig lite hårdare varje gång. Kommer även bli lättare att komma ihåg vilken vikt jag har på olika övningar då allting kommer skrivas ner, brukar nämligen vara duktig på att glömma bort det eller blanda ihop det med någon annan övning. Nu är jag riktigt laddad på att komma igång igen och första passet blir ikväll efter jobb på hockeyn! Wiihoo!
 
  

Kommentarer
Postat av: Ida

Den har jag och den är riktigt bra. Lätt att följa, skriva i osv. Min ständiga följeslagare till gymmet.

2014-02-04 @ 20:10:47
URL: http://trollbottom.se
Postat av: caroline green

Hej Josefine! Vart har du köpt denna? Sjukt smart ju! :D

Svar: Hej! Jag har köpt den på Bokia, bredvid Megazone! :)
Ja, jag gillar den skarpt!
Josefine Jonsson

2014-02-05 @ 16:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0