Vilken pensel till vad?

E om Mogen hy:
kan du inte visa alla sminkborstar och förklara vad de används till m.m ? skulle bli jätte glad då =)

Svar:
Jag fick inte riktigt inte med alla mina pensler men dem flesta. Hoppas att du det här svarar på din fråga. Annars får du fråga igen så får jag göra mitt bästa. Ni får leva med att penslarna inte är rena men jag orkade inte tvätta dem bara för att ta kort på dem. :)



Kabukiborste från I.D används till mineral foundation

Puderborste från I.D

Rougeborste från I.D

(Svar/vit) Foundationpensel från Oriflame
(Oranga) Foundationpensel från I.D

(Gråa) Ögonbrynspensel från I.D
(Bruna) Ögonbrynspensel från Make up store

(Övre) Ögonskuggspensel från I.D
(Undre) Ögonskuggspensel från Make up store

Concealerpensel från Make up store

Eyelinerpensel från I.D

Läppensel från Oriflame


Kommentarer
Postat av: din favoritelin

bra bossse :D mer sånt här i bloggen!!

2010-11-05 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0