Frågestunden med

Lisa om Varför Messy är på dragonskolan:
Vilka tycker Messy är topp 3 av tjejerna på dragonskolan, han måste säga en från varje årskurs
Svar:
Blir ingen ranking, det får ni lista ut själv. 


Anonym om
Varför Messy är på dragonskolan:
bor han hemma eller har han en egen lägenhet?
Svar:
Jag bor hemma hos mina föräldrar och blir ompysslad av min söta syster.


Anonym om
Varför Messy är på dragonskolan:
du sa att han skulle vara hemma 3 veckor, men nu säger du att han ska vara hemma länge låter det som?
Svar:
Är ju en fråga till dig jossan bloggen och inte mig.


sara R om
Varför Messy är på dragonskolan:
Beskriv hur en vacker/söt/ snygg tjej ska se ut?
Svar:
Ta en titt på Adriana Lima och ni vet hur jag tänker.


emil lindberg om
Varför Messy är på dragonskolan:
är jag snygg meessy?
Svar:
Emil, du är definitionen av sockersöt kille.

Anonym om Varför Messy är på dragonskolan:
trivs du där du bor nu?
Anonym om
Fråga Messy!:
Vart bor du nu? Trivs du där?
Svar:
Jag bor i Västerås och jag trivs jättebra.

Anonym om Mina ögonbryn:
har marcus någon brud?
äter messy fiskbullar?
Svar:
Jag har ingen brud och jag kan äta fiskbullar, men det är inget jag bestället på restaurang.


Anders om
Fråga Messy!:
HUR BAKAR HAN FRILLAN?!
Svar:
Den är inte svår att fixa, allt som krävs är ett fantastikt hår och ett härligt svall.

lövare om No air:
messy vad är dina mål i hockeyn
gör du mål snart
Svar:
Mina mål är att bli en duktig ishockey spelare. Jag gör mål när jag känner för det, kanske om nått år i en VM final.

Anonym om Hos frissan:
Till mezzi! vem är den snyggaste hockeyfrugan i björklöven?
Svar:
Jag har ingen aning eftersom jag inte spelat i laget och vet inte hur frugorna ser ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0